September 5, 2012

menghitung hari...

Posted by Marlyana at 12:23 PM
salam semua...perghh...lama jugak aku tinggalkan blog ni bersawang²...sib baik still ingat email n password nye..kalo x,mmg x merasa la aku nk update blog ni sebelum 'meneteh' (menetas...bak kate org N9.haha) ni pon kalo bukan dah bleh bukak intenet kat opis, jangan harapla aku nk update blog ni...tu pon kedekut amat MPS ni, you tube, 4shared xleh bukak...FB lak time lunch je bleh bukak...tu pon lembab...eeiii...lemas aku...haha

so skarang ni aku ngah menunggu hari je...kalau ikut EDD, 12hb Sept ni...tapi xtaula bile die nak kuar...kalo nk same birthday dengan papa die, aku rase mmg x dan la kan...lambat 2 ari...tapi xtau la kot die nak dok lame sikit lam perut ni...huhu macam abang die Rayyan dulu...hehe

the best part is, kakak ipar aku yang same² pregnant ngan aku n EDD die 11hb Sept, dah selamat dah kot...tapi kuar ikut tingkap la..ceaser sebab anak eh besar...tapi kalau aku, lagi suke kot..nk gak rase camne kene ceasar...bini along aku cakap, xbest sbb pas operate nk kene jaga luka tu pastu nnti berdenyut² luka tu...kakak opis aku lak, kemain suke die siap mintak kat doc nk operate...ye la, tayah nk teran² bagai nk rak...rilek je...bawah pon maintain...kalo normal kan bawah dah xcun dah..hahahahahaha macam² la diorang ni...xkisah la kan...yang penting aku harap baby selamat dan xde masalah...x sabar nk tgu kelahiran ni...doc dah confirm baby girl...nama cadangan IZARA AN-NAJLAA...Izara tu aku xpat cari maksud tapi zara tu (puteri,yang menziarahi) an-najlaa tu plak sepasang mata yang cantik...ok x...hehe

so, pasni family aku dh hampir complete..kalo nk tambah lagi pon, tgu lama sket la...bagi aku pasang badan puas² lu...hahaha xleh blah...tapi semangat tu mmg berkobar² la...siap beli bengkung moden bagai...xpela berabis sket, hopefully perut xde la buncit nnti...takut nya bile cik abang komen 'eh perut mama dah buncit la..' ciss xsodar perut die pon lebih kurang same buncit ade ati nk komen orang..hahaha

doakan kami berdua selamat dan sihat ya...kalo rajin aku update lagi...


-kalau tengok bahagian atas mmg xnampak macam preggy pon kan...tengah tgu ari lagi tu..haha maintain jew...haha pasan~

2 comments:

NurSya Hamzah on September 6, 2012 at 1:00 PM said...

ko kombang tang perot je..kalo aku preggy, smua kombang..hahahah...
takyahla ikot tingkap..kata nak anak ramai..hehe..baby size normal ok ar...msti ko nervous dah lama tak mengepush...hahaha

Marlyana on September 7, 2012 at 2:07 PM said...

wehh..bukan nervous g dah, takut siot...haha dulu time rayyan mmg sume kombang n bengkak, kali ni tak pulak...huhu pasni shut down kilang dulu...haha


 

|miss watever| Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device